دوره جامع آموزش داوری که در مرکز داوری اتاق بازرگانی طراحی و اجرا شده بود با برگزاری دوره پیشرفته ۲ در روز های ۲۸ و ۲۹ بهمن ماه در محل اتاق بازرگانی ایران پایان یافت.

 

در این نشست دو روزه بیش از یکصدو پنجاه نفر از داوطلبان و علاقمندان طی دو روز با موضوعات تخصصی داوری  بخصوص نحوه اعمال کنوانسیون نیویورک و نیز مقررات و ساختار داوری آی سی سی آشنا شدند. همچنین در این دوره آموزشی مسوولین دفاتر مرکز داوری اتاق ایران در شهرستانها نیز حضور داشتند که ضمن شرکت در دوره مذکور بصورت جداگانه در جلسه اختصاصی که عصر روز ۲۸ بهمن  با حضور دبیرکل مرکز برگزار گردید به بررسی مسائل و مشکلات ویژه دفاتر مذکور پرداخته و در خصوص تدوین آئین نامه فعالیت دفاتر استانی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

در نشست روز ۲۹ بهمن طی مراسمی با حضور جناب آقای دکتر محسن محبی دبیرکل مرکز داوری اتاق ایران و جناب آقای دکتر پدرام سلطانی نایب رئیس محترم اتاق بازرگانی ایران و همچنین جناب آقای دکتر علی اکبر جاویدان قائم مقام دبیر کل محترم اتاق بازرگانی ایران و سایر مسوولان و نمایندگان هیات رئیسه از دبیر کل محترم مرکز و نیز اساتید دوره های آموزشی مذکور با تقدیم لوح سپاس قدردانی شد.

 

جناب آقای دکتر پدارم سلطانی نایب رئیس  محترم اتاق ایران نیز طی سخنانی ضمن تقدیر از تلاش های خستگی ناپذیر دبیر کل محترم مرکز داوری اتاق ایران، بر کارنامه موفق و درخشان مرکز در طول سالهای تصدی ایشان تاکید نموده و راه نجات قوه قضائیه را مشکل تراکم قضایی را بسط و توسعه داوری سازمانی و استفاده از ظرفیت مرکز داوری اتاق بازرگانی اعلام کردند.

 

در این جلسه همچنین مراسم تودیع معاون اجرایی مرکز جناب آقای محمد حسین نبی پور نیز برگزار شد.

 

اشتراک گذاری:
در دفاع از شرف و خدمت استاد ریگو؛ گزارشی از چاپ ارج نامه پروفسور فرانسوا ریگوگزارش جلسات استماع دیوان بین المللی دادگستری در خصوص رسیدگی به اعتراض مقدماتی آمریکا به دادخواست ایران در پروندۀ «نقض عهدنامۀ مودت، روابط اقتصادی و حقوق کنسولی ۱۹۵۵» _ ۲۴ تا ۳۱ شهریور ۱۳۹۹گزارش نشست خوانش اسناد بین‌المللی: گزارش مخبر ویژه کمیسیون حقوق بین‌الملل با عنوان «قواعد غیرقابل عدول حقوق بین‌الملل(قواعد آمره)» _ مهر ۱۳۹۶
verification