نام پادکست: صفر تا صد اپلای رشته حقوق

شروع انتشار: ۱۴۰۱

نوع روایت: تک گویی / گفت و گو

راوی: متفاوت در هر قسمت

مدت زمان هر قسمت: حدود یک ساعت و نیم

 

 

دنیای پادکست فارسی هرروز بزرگ و بزرگ تر می شود و موضوع های متنوع تری را پوشش می دهد. در روزهایی که آن را «بهار پادکست فارسی» دانسته اند، حقوق و محتوای حقوقی چه سهمی از دنیای پادکست فارسی دارند؟

در مجموعه «معرفی پادکست های حقوقی» دیداد سری به دنیای آن دسته از پادکست های فارسی می زنیم که محتوای حقوقی دارند و با هر پادکستی که در این حوزه آشنا شدیم آن را به شما هم معرفی می کنیم.

 

معرفی پادکست

پادکست «صفر تا صد اپلای رشتۀ حقوق» از سال ۱۴۰۱ به طور تخصصی فعالیت خود را با تمرکز بر موضوع مهاجرت های شغلی و تحصیلی حقوقدان ها و دانشجویان این رشته آغاز نمود. در هر یک از قسمت های این پادکست، مهمان هایی از نقاط مختلف جهان به بیان تجربیات و خاطراتی از فرآیند مهاجرت خود و چالش های آن می پردازند و بدین وسیله اطلاعات مفیدی را با افرادی که به دنبال مهاجرت تحصیلی و یا شغلی به سایر نقاط دنیا هستند، به اشتراک می گذارند. بنابراین، اگر شما هم در فکر مهاجرت شغلی یا تحصیلی هستید یا تصمیم قطعی خود را برای مهاجرت گرفته اید، این پادکست می تواند برای شما بسیار مفید باشد. تاکنون بیش از ده قسمت دربارۀ موضوعاتی چون پذیرش در دانشگاه های آمریکا، بازار کار رشتۀ حقوق در فرانسه، تجربۀ کار حقوقی در سازمان های بین المللی و موضوعات جذاب دیگر برای استفادۀ عموم منتشر شده است.

 

دسترسی به پادکست صفر تا صد اپلای رشتۀ حقوق

پادکست صفر تا صد اپلای رشتۀ حقوق در اپلکیشین پادگیر کست باکس در دسترس است. شما با جست و جوی نام این پادکست در کست باکس، می توانید آن را دنبال کنید و قسمت هایی که تاکنون منتشر شده را گوش دهید.

 

 

اشتراک گذاری:
معرفی پادکست حقوقی دیدگاه نومعرفی پادکست حقوقی آکادمی حقوق (لا آکادمیا)معرفی پادکست حقوقی حقوق و ورزش
verification