لطفاً برای ارسال یادداشت های حقوقی و به منظور تسریع در فرایند پاسخگویی و انتشار یادداشت ها مطابق با دستورالعمل ذیل اقدام بفرمایید.

 

۱. ارسال یادداشت ها تنها از سوی نویسنده یادداشت، در قالب فایل ورد (word) و تنها به آدرس روابط عمومی دیداد (info@didad.ir) صورت پذیرد. لطفاً پس از ارسال یادداشت، از طریق شماره همراه ۰۹۳۹۲۱۵۶۵۲۲ بر روی پیام رسان های تلگرام یا واتزآپ نسبت به وصول یادداشت خود اطمینان حاصل نمایید.

۲. یادداشت ارسالی نباید کمتر از ۲ کلمه و۰۰۰ بیشتر از ۳۰۰۰ کلمه در صفحه ورد (word) باشد و پیش از این بر روی سایت یا نشریه دیگری منتشر نشده باشد. در موارد استثنائی، امکان پذیرش یادداشت با بیش از ۳۰۰۰ کلمه امکان پذیر است. همراه یادداشت ارسالی یک قطعه عکس سه در چهار رسمی نیز ارسال شود.

۳. لینک مطالب مورد اشاره و ارجاعات به صورت پیوند اینترنتی در قسمت های مربوطه درج شود.

  • مثال: اینکه رمز ارزها یا توکن ها در دسته بندی اموال یا به سان اوراق بهادار تلقی شوند، نکته حائز اهمیتی است. در سطح ملی و فراملی، به طور مثال در ایالات متحده آمریکا و اتحادیۀ اروپا برخی از این توکن ها در تقسیم بندی های نظری به عنوان ابزارهای مالی تلقی شده که همین امر سبب می شود تا توکن ها از حمایت های حقوقی برخوردار شوند.

۴. در پایان یادداشت، یک پاراگراف در خصوص رزومۀ علمی و سوابق کاری نویسنده به طور خلاصه آورده شود.

۵. یادداشت ارسال شده ابتدا داوری شده (حداکثر طی دو هفته) و در صورت پذیرش بر روی دیداد درج می شود. پس از انتشار یادداشت، امکان تغییر، اصلاح و یا حذف آن وجود نخواهد داشت.

۶. مسئولیت مطالب ارائه شده در یادداشت های ارسالی با نویسندگان است.

 

* پیش از ارسال یادداشت لطفاً راهنمای دیداد برای نگارش مقاله و یادداشت حقوقی را مطالعه بفرمایید.

 

اشتراک گذاری: