به نقل از پایگاه فصلنامه مطالعات بین المللی - فصلنامه مطالعات بین المللی (ISJ) و مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد کارگروه پژوهشی – آموزشی «روز جهانی تنوع فرهنگی برای گفت و گو و توسعه» را برگزار می کند.

 

زمان

 

پنجشنبه دوم خرداد ۹۲ برابر با بیست و سه مه ۲۰۱۳

 

برنامه

 

در این برنامه یک روزه مبانی پژوهش در موضوع مورد بحث و بررسی علمی – پژوهشی قرار می گیرد. همچنین منابع سازمان ملل متحد در این حوزه برای نگارش مقاله، کتاب و پایان نامه معرفی می شوند.

 

مزایا و بهره مندی

 

این کار گروه یک برنامه تحقیقاتی - پژوهشی است. به شرکت کنندگان فعال در برنامه گواهی شرکت در دوره از سوی فصلنامه مطالعات بین المللی ISJ و مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد UNIC ارایه می شود. شرکت کنندگانی که مقالات با استاندارد علمی – پژوهشی در موضوع برنامه تالیف نمایند در ISJ به چاپ می رسد.

 

شرایط ثبت نام و پذیرش

 

۱. معرفی نامه از دانشگاه برای استادان دانشگاه و از دستگاه اجرایی مربوطه برای مدیران  و کارشناسان ارشد دولتی و غیرحکومتی.

۲. توصیه نامه از استادان عضو هیات تحریریه یا مشاوران بین المللی فصلنامه یا از استادان شناخته شده کشور برای دانشجویان .

۳. نامه درخواست به همراه ۱ قطعه عکس، نشانی و شماره تماس.

۴. واریز هزینه ثبت نام، کتاب، فصلنامه، پذیرایی ... و شرکت در کارگروه به مبلغ دو میلیون ریال به حساب سیبا ۰۱۰۵۴۳۴۳۲۴۰۰۸ بانک ملی به نام فصلنامه مطالعات بین المللی (ISJ). (دانشجویان با ارایه مدرک معتبر با ۵۰ درصد تخفیف)

 

نشانی و مهلت ارسال مدارک

 

علاقه مندان همه مدارک را از طریق ایمیل تا ۳۰ اسفند به info@isj.ir و یا internationalstudiesjournal@yahoo.com ارسال کنند. از آنجا که ظرفیت ثبت نام محدود است، ممکن است پیش از مهلت اعلام شده، پذیرش داوطلبان تکمیل و متوقف شود. لذا اولویت با کسانی است که زودتر ثبت نام می کنند.

 

شماره تماس ضروری: ۰۹۱۲۵۹۱۱۷۸۷

 

برای ثبت نام در این کارگروه پژوهشی – آموزشی اینجــــــــــــــــــــا کلیک نمایید.

 

اشتراک گذاری:
نشست علمی «شیوه های جایگزین حل و فصل اختلافات در دعاوی مالکیت فکری» _ خرداد ۱۴۰۳همایش «سازمان ملل متحد در تکاپوی مقابله با تغییرات اقلیمی» _ اردیبهشت ۱۴۰۳نشست علمی «معرفی و نقد کتاب اسلام و مبانی حقوق بشر» _ اردیبهشت ۱۴۰۳
verification