فصلنامه مطالعات بین المللی (ISJ) و مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد (UNIC) به مناسبت روز بین المللی تحمل و تسامح، کارگروه تخصصی ـ پژوهشی «محو خشونت و افراطی گری: بردباری و مدارا از دیدگاه اسلام» را برگزار می کند و شمار محدودی از علاقه مندان به این موضوع را برای شرکت در این کارگروه می پذیرد.

 

 

زمان:

 

پنجشنبه ۲۹ آبان ماه ۱۳۹۳

 

 

برنامه کارگروه:

 

در این برنامه یک روزه موضوعات قطعنامه جهان عاری از خشونت و بردباری در اسلام، سازمان ملل متحد و تساهل و تسامح، بردباری در اسلام و مدارا با سایر ادیان الهی، کنوانسیون های بین المللی و زندگی مسالمت جویانه بشری، سیره معصومین در مدارا و بردباری و نقش بردباری در محو خشونت و افراطی گری مورد بررسی علمی ـ پژوهشی قرار می گیرند. همچنین منابع سازمان ملل متحد در این حوزه برای نگارش مقاله، کتاب و پایان نامه معرفی می شوند.

 


مزایا و بهره مندی:

 

این کارگروه یک برنامه تحقیقاتی، پژوهشی است. به شرکت کنندگان فعال در برنامه گواهی شرکت در دوره از سوی فصلنامه مطالعات بین المللی و مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد ارایه می شود. شرکت کنندگانی که مقالات با استاندارد علمی ـ پژوهشی در موضوع برنامه تالیف نمایند در فصلنامه مطالعات بین المللی به چاپ می رسد.

 


شرایط ثبت نام و پذیرش:

 

۱. معرفی نامه از دانشگاه برای استادان دانشگاه و از دستگاه اجرایی مربوط برای مدیران و کارشناسان ارشد دولتی و غیرحکومتی.

۲. توصیه نامه از استادان عضو هیات تحریریه یا مشاوران بین المللی فصلنامه یا از استادان شناخته شده کشور برای دانشجویان.
۳. نامه درخواست به همراه یک قطعه عکس، نشانی و شماره تماس.

۴. واریز هزینه ثبت نام، کتاب، فصلنامه، پذیرایی و ... به مبلغ یک میلیون و دویست و پنجاه هزار ریال معادل صد و بیست و پنج هزار تومان به حساب سیبا ۰۱۰۵۴۳۴۳۲۴۰۰۸ بانک ملی یا به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۹۶۴۹ به نام فصلنامه مطالعات بین المللی(ISJ). (شرکت کنندگان برنامه های قبلی فصلنامه یک میلیون ریال معادل صد هزار تومان)

 

 

نشانی و مهلت ارسال مدارک:

 

علاقه مندان همه مدارک را از طریق ایمیل تا دهم مهر به info@isjq.net  یا internationalstudiesjournal@yahoo.com ارسال نمایند.

 


شماره تماس ضروری: ۰۹۱۲۵۹۱۱۷۸۷


وب سایت:  www.isjq.net

 

آدرس پست الکترونیک:   Info@isjq.net

 

اشتراک گذاری:
نشست علمی «شیوه های جایگزین حل و فصل اختلافات در دعاوی مالکیت فکری» _ خرداد ۱۴۰۳همایش «سازمان ملل متحد در تکاپوی مقابله با تغییرات اقلیمی» _ اردیبهشت ۱۴۰۳نشست علمی «معرفی و نقد کتاب اسلام و مبانی حقوق بشر» _ اردیبهشت ۱۴۰۳
verification
زمان ثبت
چهارشنبه 09 مهر 1393 09:22
با عرض سلام و ادب و احترم خواستم ببینم آیا در این کار گروه دانشجویان ارشد علوم سیاسی هم می تونن شرکت کنن
غیبی