دانشکده روابط بین الملل وزارت امور خارجه با عنایت به ضرورت آشنایی دانش پژوهان و محققان مسایل حقوق بین الملل از روندهای حقوقی بین المللی، کارگاه آموزشی تخصصی «نقش رویه قضایی بین المللی در فهم و شناخت حقوق بین الملل» را برگزار می نماید.

در این کارگاه، شرکت کنندگان ضمن آشنایی با منابع نوین حقوق بین الملل، در خصوص چگونگی اشراف بر روندهای حقوقی بین المللی متبلور در آرای قضایی و داوری دادگاه ها و دیوان های منطقه ای و بین المللی اطلاع پیدا خواهند کرد. در این کارگاه به تجزیه و تحلیل نمونه هایی از موضوعات حقوقی بین المللی که از طریق رویه قضایی منطقه ای و بین المللی تحول یافته است، پرداخته خواهد شد.

 

  مدرس کارگاه:

دکتر جمشید ممتاز [؟]

استاد دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران، و

رئیس و عضو پیشین کمیسیون حقوق بین الملل سازمان ملل متحد

 

  تقویم کارگاه:

زمان برگزاری: چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ از ساعت ۰۸:۳۰ تا ۱۲:۳۰

مهلت ثبت نام: جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶

 

  ثبت نام:

واریز مبلغ ۱,۵۰۰,۰۰۰ ریال (یک میلیون پانصد هزار ریال معادل صد و پنجاه هزار تومان) به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۱۳۹۶۵۹۰۹۹ به نام محمدحسن شیخ الاسلامی- محمدصادق طوری و ارسال (۱) تصویر فیش واریزی، و (۲) فرم تکمیل شده ثبت نام (اینجـــا کلیک کنید) به فاکس ۲۲۸۰۲۷۴۷ -۰۲۱ و یا به نشانی رایانامه  dtc@sir.ac.ir

 

  توجه!

به شرکت کنندگان در دوره گواهینامه حضور در کارگاه اعطا خواهد شد.

دانشجویان حقوق بین الملل و حقوق بشر دانشکده روابط بین الملل و دانشجویان دوره دکتری حقوق بین الملل در اولویت ثبت نام قرار دارند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۲۸۳۲۹۹۱-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

 

اشتراک گذاری:
نشست علمی «شیوه های جایگزین حل و فصل اختلافات در دعاوی مالکیت فکری» _ خرداد ۱۴۰۳همایش «سازمان ملل متحد در تکاپوی مقابله با تغییرات اقلیمی» _ اردیبهشت ۱۴۰۳نشست علمی «معرفی و نقد کتاب اسلام و مبانی حقوق بشر» _ اردیبهشت ۱۴۰۳
verification