انجمن ایرانی مطالعات سازمان ملل متحد با همکاری مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد، کارگاه آموزشی «آشنایی با سازمان ملل متحد و اسناد و مدارک آن از طریق سایت سازمان ملل متحد» را برگزار می کند. در این کارگاه آموزشی به ارایه کلیاتی درباره نظام ملل متحد و بازیابی مطالب مرتبط از سایت سازمان ملل متحد پرداخته می شود.

 

 

مدرس:
 
سرکار خانم نازنین قائم مقامی
کتابدار مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد
 

زمان:
 
دوشنبه ۷ بهمن ماه ۱۳۹۲ از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۷
 

مکان:
 
تهران، خ شریعتی، بالاتر از حسینیه ارشاد، خ قبا، جنوب بلوار شهرزاد، شمارۀ ۸، ساختمان ملل متحد
 

شرایط ثبت نام:
 
* به دلیل محدود بودن فضا، متقاضیان باید در قالب تیم­ های دو نفره همراه با یک دستگاه لپ تاپ در کارگاه حضور یابند. در صورتی که درخواست­ ها به صورت انفرادی ارایه شوند، همراه داشتن لپ­ تاپ برای درخواست دهنده ضروری است و انجمن به منظور تعیین همگروهی برای این دسته از افراد راساً اقدام خواهد کرد.

* به دلیل محدود بودن ظرفیت، لطفاً درخواست خود را تا تاریخ ۹۲/۱۱/۰۵ به آدرس پسـت الکترونیک انجمن ارسـال نماییـد؛ و یا با دفتر انجمن تماس بگیرید. اسـامی پذیرفته­شدگان در تاریخ ۹۲/۱۱/۰۶ به اطلاع ایشـان خواهد رسید.
 
 
پست الکترونیک:   info@iauns.org
 
تلفن:  ۲ – ۸۱۰۳۲۲۰۱

 

 

منبع: انجمن ایرانی مطالعات سازمان ملل متحد

اشتراک گذاری:
نشست علمی «شیوه های جایگزین حل و فصل اختلافات در دعاوی مالکیت فکری» _ خرداد ۱۴۰۳همایش «سازمان ملل متحد در تکاپوی مقابله با تغییرات اقلیمی» _ اردیبهشت ۱۴۰۳نشست علمی «معرفی و نقد کتاب اسلام و مبانی حقوق بشر» _ اردیبهشت ۱۴۰۳
verification
زمان ثبت
پنجشنبه 19 دی 1392 23:58
خوب
حمیدرضا زین الدینی