فصلنامه مطالعات بین المللی و مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد در تهران، همزمان با روز جهانی عدالت اجتماعی به تاریخ ۰۵ اسفند ۱۳۹۵، همایش بین المللی «تعامل عدالت انتقالی و حقوق بین الملل بشر دوستانه» را برگزار می کنند.

 

برنامه

در این برنامه یک روزه، مباحث مربوط به سازکارهای عدالت انتقالی، بازتاب مکانیسم های عدالت انتقالی بر ضمانت حقوق بشردوستانه، اهداف عدالت انتقالی و اهداف حقوق بشردوستانه، سازکارهای محاکم کیفری و بازتاب آن بر عدالت انتقالی، حقوق بشر دوستانه و صلح سازی، کنوانسیون های ژنو و عدالت انتقالی، مورد بررسی علمی – پژوهشی قرار می گیرند. همچنین در نظر است از مشارکت و راهنمایی استادان شناخته شده کشور آقایان دکتر ذاکریان (حقوق بشر)، دکتر باوند (حقوق بین الملل)، دکتر شریف (حقوق بین الملل) و ...، در این برنامه دعوت به عمل آید.

 

مزایا و بهره مندی

این هم اندیشی بین المللی، یک برنامه تحقیقاتی - پژوهشی است. به شرکت کنندگان فعال در برنامه که فقط علاقه مند به مشارکت و حضور هستند، گواهی شرکت از سوی فصلنامه مطالعات بین المللی و مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد در تهران ارایه می شود. شرکت کنندگانی که چکیده و مقاله با استاندارد علمی – پژوهشی برای موضوع برنامه تألیف نمایند، ضمن صدور گواهی مشارکت، در صورت تایید کمیته علمی و رعایت شرایط نگارش مقاله، چکیده آنها در سی دی چکیده های هم اندیشی به چاپ می رسد.

 

شرایط ثبت نام و پذیرش

۱. نامه درخواست به همراه ۱ قطعه عکس، نشانی و شماره تماس.

۲. واریز هزینه ثبت نام، کتاب، فصلنامه، پذیرایی و ... به مبلغ یک میلیون و ششصد هزار ریال (یکصد و شصت هزار تومان) به حساب سیبا ۰۱۰۵۴۳۴۳۲۴۰۰۸ بانک ملی یا به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۹۶۴۹ به نام فصلنامه مطالعات بین المللی. (شرکت کنندگان و دانش پذیران برنامه های قبلی فصلنامه یک میلیون ریال (معادل یکصد هزار تومان))

 

نشانی و مهلت ارسال مدارک

علاقه مندان همه مدارک را از طریق ایمیل تا ۲۰ آذر به isjqnet@gmail.com ارسال نمایند.

شماره تماس ضروری: ۰۹۱۲۵۹۱۱۷۸۷

 

اشتراک گذاری:
نشست علمی «شیوه های جایگزین حل و فصل اختلافات در دعاوی مالکیت فکری» _ خرداد ۱۴۰۳همایش «سازمان ملل متحد در تکاپوی مقابله با تغییرات اقلیمی» _ اردیبهشت ۱۴۰۳نشست علمی «معرفی و نقد کتاب اسلام و مبانی حقوق بشر» _ اردیبهشت ۱۴۰۳
verification