فصلنامه مطالعات بین المللی (ISJ) و مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد (UNIC) همزمان با روز جهانی عدالت اجتماعی هم اندیشی بین المللی «بازتاب محاکم کیفری بین المللی بر حقوق بشر و حقوق بشردوستانه» را برگزار می کنند.

در این برنامه یک روزه مباحث مربوط به تعامل حقوق کیفری و حقوق بشر از منظر زمان و صلاحیت جهانی، بازتاب حقوق کیفری بر گسترش مفهوم حقوق بشر، مصونیت و مسئولیت در پرتو حقوق کیفری، مسئولیت حمایت و حقوق کیفری، عدالت انتقالی و بی کیفری، ناپدید شدگی اجباری و کیفرهای آن، شورای امنیت و محاکم کیفری بین المللی، صلاحیت محاکم و حقوق بشر مورد بررسی علمی – پژوهشی قرار می گیرند.

همچنین در نظر است از استادان شناخته شده کشور آقایان دکتر آشوری (حقوق کیفری)، دکتر ذاکریان (حقوق بشر)، دکتر باوند (حقوق بین الملل)، دکتر مهدوی ثابت (حقوق جزا)، دکتر شریف ( حقوق بین الملل)، دکتر اردبیلی (حقوق کیفری)، دکتر محمودی (حقوق بین الملل) و ... در این برنامه دعوت به عمل آید.

 

 

زمان برگزاری:

پنج شنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۴

 

مزایا و بهره مندی:

ـ این هم اندیشی بین المللی، یک برنامه تحقیقاتی - پژوهشی است.

ـ به شرکت کنندگان فعال در برنامه که فقط علاقه مند به مشارکت و حضور هستند گواهی شرکت از سوی فصلنامه مطالعات بین المللی ISJ و مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد UNIC ارایه می شود.

ـ شرکت کنندگانی که چکیده و مقاله با استاندارد علمی – پژوهشی برای موضوع برنامه تالیف نمایند، در صورت تایید کمیته علمی، چکیده آنها در سی دی چکیده های هم اندیشی به چاپ می رسد.

 

 

شرایط ثبت نام و پذیرش:

ـ نامه درخواست به همراه ۱ قطعه عکس، نشانی و شماره تماس.

ـ واریز هزینه ثبت نام، کتاب، فصلنامه، پذیرایی و... به مبلغ یک میلیون و ششصد هزار ریال (صد و شصت هزار تومان) به حساب سیبا ۰۱۰۵۴۳۴۳۲۴۰۰۸ بانک ملی یا به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۹۶۴۹ به نام فصلنامه مطالعات بین المللی (ISJ).

ـ این مبلغ برای شرکت کنندگان و دانش پذیران برنامه های قبلی فصلنامه یک میلیون ریال (صد هزار تومان) است.

ـ حضور مستمعین آزاد در این برنامه رایگان و هیچ هزینه ای ندارد.

 

نشانی و مهلت ارسال مدارک:

علاقه مندان همه مدارک را از طریق ایمیل تا بیست بهمن به  isjqnet@gmail.com  ارسال نمایند.

شماره تماس ضروری:  ۰۹۱۲۵۹۱۱۷۸۷

اشتراک گذاری:
نشست علمی «شیوه های جایگزین حل و فصل اختلافات در دعاوی مالکیت فکری» _ خرداد ۱۴۰۳همایش «سازمان ملل متحد در تکاپوی مقابله با تغییرات اقلیمی» _ اردیبهشت ۱۴۰۳نشست علمی «معرفی و نقد کتاب اسلام و مبانی حقوق بشر» _ اردیبهشت ۱۴۰۳
verification