کرسی حقوق بشر، صلح و دموکراسی یونسکو در دانشگاه شهید بهشتی با همکاری معاونت حقوقی ریاست جمهوری و حضور نهادهای معتبر دولتی، دانشگاهی و غیر دولتی «همایش بین المللی حقوق عمومی در قرآن کریم» را برگزار می نمایند.

 

محور اول: حقوق و آزادی های اساسی در قرآن کریم

 

کرامت انسان در قرآن کریم، مفهوم حق و تکلیف در قرآن کریم، اصل آزادی در قرآن کریم، اصل برابری در قرآن کریم، آزادی اندیشه و بیان در قرآن کریم، آزادی احزاب و تشکل ها در قرآن کریم، حق انتخاب و تعیین سرنوشت در قرآن کریم، حق نظارت و انتقاد نسبت به حاکمان در قرآن کریم (با توجه به اصل امر به معروف و نهی از منکر)، حریم خصوصی در قرآن کریم، حقوق اقلیت ها در قرآن کریم، حقوق زن در قرآن کریم، حق امنیت فردی در قرآن کریم، حق مالکیت و آزادی های اقتصادی در قرآن کریم، حق بر تامین اجتماعی در قرآن کریم، حقوق شهروندی در قرآن کریم، حقوق بشر و حقوق بشردوستانه در قرآن کریم.

 

محور دوم: دولت و حکمرانی در قرآن کریم

 

مشروعیت حکومت در قرآن کریم، تشکیل و انتقال حکومت در قرآن کریم، شرایط زمامدار در قرآن کریم، چگونگی حکمرانی در قرآن کریم، وظایف و اختیارات حکومت در قرآن کریم، حدود اختیارات حکومت برای مداخله در حقوق اشخاص، شفافیت، پاسخگویی و مسئولیت حکومت در قرآن کریم، حاکمیت قانون در قرآن کریم، نقش قرآن کریم در قانونگذاری.

 

زمان برگزاری: دوشنبه ۱۵ آبان ماه ۱۳۹۱

 

نشانی محل برگزاری: تهران، اوین، دانشگاه شهید بهشتی، مرکز همایش های بین المللی دانشگاه

 

 

* شرکت در این همایش برای عموم آزاد میباشد و گواهی شرکت صرفاً به ثبت نام کنند گان ارائه خواهد شد.

 

 

شرایط ثبت نام

 

۱. تکمیل فرم ثبت نام و ارسال آن به رایانامه زیر:

Conf.reg1912@yahoo.com

 

* برای دریافت فرم ثبت نام اینجــــــــــــــــــــــــا کلیک نمایید؛ (کلیک راست کرده و گزینه  Save link as را انتخاب نمایید).

 

۲. واریز ملبغ ۲۵۰,۰۰۰ ریال (دویست و پنجاه هزار ریال معادل بیست و پنج هزار تومان) به شماره حساب ۰۳۴۲۲۸۲۵۵۵ بانک تجارت شعبه دانشگاه شهید بهشتی کد ۳۴۲۰ به حساب درآمدهای اختصاصی دانشگاه شهید بهشتی و ارسال اسکن فیش به ایمیل فوق یا از طریق فکس.

 

آخرین مهلت ثبت نام: ۱۰ / ۰۸ / ۹۱

 

* قطعیت ثبت نام شما منوط به پاسخ به درخواست ثبت نام شما از طریق رایانامه فوق، ظرف مدت یک هفته از تاریخ ارسال آن میباشد.

 

 

تلفن / فکس: ۳ – ۲۲۴۳۱۹۱۲

 

مسئول هماهنگی: خانم فرزام

 

وبگاه:   http://chpd.sbu.ac.ir

 

رایانامه:    info.chpd@mail.sbu.ac.ir

 

 

اشتراک گذاری:
نشست علمی «شیوه های جایگزین حل و فصل اختلافات در دعاوی مالکیت فکری» _ خرداد ۱۴۰۳همایش «سازمان ملل متحد در تکاپوی مقابله با تغییرات اقلیمی» _ اردیبهشت ۱۴۰۳نشست علمی «معرفی و نقد کتاب اسلام و مبانی حقوق بشر» _ اردیبهشت ۱۴۰۳
verification
زمان ثبت
یکشنبه 14 آبان 1391 11:23
سلام با عرض پوزش با توجه به اینکه شخص دیگری برای من ثبت نام نموده بودند وتصر این بود که کاررابه نحو احسنت انجام داده اند چنانچه امکان شرکت ودریافت گواهینامه مقدور نمیباشد برنامه ریزی دیگری صورت پذیرد البته با توجه به اینکه مبلغ وپبت نام در مهلت مقرر صورت گرفته لکن ارسال به تاخیر منجرگردیده است وموجب زحمت مضاعف سرکار ودیگرعزیزان فراهم گردیده است که از بابت این موضوع پوزش می طلبم با تشکر مهدی محمدی .چنانچه مدرک دیگری لازم است ارسال نمایم 09121084950
مهدی محمدی