از آنجایی که کسب و کارهای نوپا در آغاز به کار و مراحل مختلف رشد خود با چالش های حقوقی متعددی مواجه می شوند، آشنایی با مسایل قانونی و حقوقی از مهم ترین لازمه های راه اندازی یک کسب و کار است.

دومین همایش «حقوق کسب و کارهای نوپا»(legalday2019)    در خرداد سال جاری با حضور فعالان حوزه کسب و کار در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می شود. در دومین همایش ««حقوق کسب و کارهای نوپا نمایندگانی از سازمان بورس، مجلس شورای اسلامی، پلیس فتا و مدیران و مشاوران حقوقی هلدینگ های سرمایه گذاری و شتاب دهندها و استارتاپ های مطرح کشور، راهکارهای متناسب در جهت حل چالش های قانونی و حقوقی پیش روی صاحبان کسب و کار نظیر قوانین تجارت الکترونیک و امنیت سایبری، بیمه و مالیات، ضوابط سرمایه پذیری، فناوری های حقوقی، نحوه تنظیم قراردادها، چالش های حقوقی رمز ارزها و مالکیت فکری را ارائه می نمایند.

همچنین در این رویداد، یک پنل جمعی با محوریت «چالش های حقوقی حوزه فینتک» با مشارکت تعدادی از فعالان حقوقی این حوزه برگزار می گردد. در این پنل مشارکتی، چالش های حقوقی و خلاهای قانونی پیش روی این نوع کسب و کارها بیان خواهد شد و خبرگان این حوزه راهکارهایی برای حل این بحران ها ارایه می کنند.

 

  زمان:

پنجشنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ خرداد ۱۳۹۸

از ۰۹:۰۰ تا ۱۸:۰۰

 

  مکان:

تهران، دانشگاه تربیت مدرس، مرکز همایش ها

 

  توجه!

برای ثبت نام و یا کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت  legalday.ir  مراجعه نموده یا با شماره ۶۶۱۲۸۰۶۸ - ۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

مخاطبان محترم دیداد می توانند با کد تخفیف «DIDAD» در این رویداد شرکت نمایند.

 

 

اشتراک گذاری:
نشست علمی «شیوه های جایگزین حل و فصل اختلافات در دعاوی مالکیت فکری» _ خرداد ۱۴۰۳همایش «سازمان ملل متحد در تکاپوی مقابله با تغییرات اقلیمی» _ اردیبهشت ۱۴۰۳نشست علمی «معرفی و نقد کتاب اسلام و مبانی حقوق بشر» _ اردیبهشت ۱۴۰۳
verification