دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی از سلسله نشستهای تازه های علوم جنایی، نشست شصت و هفتم را با عنوان «نظام‌های نوین جانشین کیفر سالب آزادی در پرتو قانون مجازات اسلامی ۱۳۹۰» برگزار می کند.

 

نظام‌های نوین جانشین کیفر سالب آزادی در پرتو قانون مجازات اسلامی ۱۳۹۰

 

ارائه کننده: دکتر حسین آقایی جنت مکان

عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز

 

زمان: یکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۱

 

محل برگزاری: سالن کنفرانس طبقة زیرینِ دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی

 

ساعت: ۱۶:۳۰ 

 

منبع خبر: وب سایت دانشکدۀ حقوق دانشگاه شهید بهشتی

 

اشتراک گذاری:
نشست علمی «شیوه های جایگزین حل و فصل اختلافات در دعاوی مالکیت فکری» _ خرداد ۱۴۰۳همایش «سازمان ملل متحد در تکاپوی مقابله با تغییرات اقلیمی» _ اردیبهشت ۱۴۰۳نشست علمی «معرفی و نقد کتاب اسلام و مبانی حقوق بشر» _ اردیبهشت ۱۴۰۳
verification
زمان ثبت
چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 18:28
بسیار عالی است
استاد آقایی جنت مکان از استید فرهیخته وآگاه بوده که همواره در زمینه اندیشه های نوین حقوقی مطالبی درخور توجه برای عرضه داشته اند.موفقیت ایشان وهمه تلاشگران این عرصه را از ایزد دادگر خواهانم.
کامران مرادی
زمان ثبت
شنبه 30 اردیبهشت 1391 08:14
اینگونه نشستها در صورتی مثمر ثمر خواهد بود که در آن نتیجه گیری شود و نتیجه به دست آمده مورد نقد و بررسی اساتید دیگر قرار بگیرد و سپس به مرحله اجرا در بیاید. از اطلاع رسانی شما تشکر میکنم امیدوارم بتونم به موقع در این نشست حضور پیدا کنم.
دادور آزادی نژاد
زمان ثبت
چهارشنبه 22 شهریور 1391 11:23
ضمن ارزوی موفقیت برای بزگزاد کنندگان بدون شک علیرغم تلاشهایی که در قانون 90 برای کیفرزدایی مخصوصا حبس شده است اما تامین بیش ازحد سلامت مجرمین نیزموجب مخاطرات خانمان برانداز برای بزه دیدگان خواهد داشت که از این حیث قانون90دچار خلا میباشد
عبداله سلطانی
زمان ثبت
سه شنبه 26 دی 1391 08:20
سلام لطفا میشه پلان مباحثی که در این نشست مطرح کردید برام بفرستید پایان نامه ام با این موضوع در ارتباط هست -
علی اکبر قادری