انجمن داوران جوان اتاق بازرگانی بین المللی (ICC YAAF) به همراهی کمیسیون حقوقی و داوری کمیتۀ ایرانی اتاق بازرگانی بین المللی، نشست علمی «داوری برخط (آنلاین): فرصت ها و چالش ها» را برگزار می نماید.

پس از شیوع همه گیری ویروس کرونا، رسیدگی برخط (اعم از قضایی و داوری) بیش از پیش جایگاه ویژه پیدا کرده و به تبع آن، نظام های مختلف حقوقی به بررسی موشکافانه مزایا و معایب آن پرداختند. در این نشست، ضمن پرداختن به فرصت ها و چالش های رسیدگی بر خط داوری در سطح بین المللی، به وضعیت فعلی رسیدگی داوری آنلاین با تطبیق وضعیت رسیدگی قضایی برخط در نظام حقوقی ایران پرداخته خواهد شد.

 

سخنرانان

دکتر همایون رضایی نژاد

قاضی دادگاه تجدید نظر استان تهران

 

دکتر شهاب جعفری ندوشن

وکیل پایه یک دادگستری، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی و داور مستقل

 

دبیر نشست

خانم سیما غفاری

نمایندۀ منتخب انجمن داوران جوان ICC در بخش ترکیه و خاورمیانه و وکیل پایه یک دادگستری

 

زمان

چهارشنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۲

از ۱۵:۰۰ تا ۱۷:۰۰

 

مکان

تهران، خیابان طالقانی، نبش خیابان شهید موسوی (فرصت)، پلاک ۱۷۵، ساختمان جدید اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، طبقه اول

 

توجه!

شرکت کلیۀ علاقمندان در این نشست علمی رایگان، مورد استقبال و منوط به ثبت نام از طریق ارسال ایمیل است. جهت ثبت نام، لطفاً نام و نام خانوادگی و عنوان برنامه را به آدرس ایمیل academy@icc-iran.com ارسال نمایید تا نام شما در لیست شرکت کنندگان قرار گیرد.

 

 

اشتراک گذاری:
نشست علمی «شیوه های جایگزین حل و فصل اختلافات در دعاوی مالکیت فکری» _ خرداد ۱۴۰۳همایش «سازمان ملل متحد در تکاپوی مقابله با تغییرات اقلیمی» _ اردیبهشت ۱۴۰۳نشست علمی «معرفی و نقد کتاب اسلام و مبانی حقوق بشر» _ اردیبهشت ۱۴۰۳
verification