کمیته دانشجویی انجمن ایرانی مطالعات سازمان ملل متحد با همکاری خانه اندیشمندان علوم انسانی، سومین نشست از مجموعه نشست های «خوانش اسناد بین المللی» را با موضوع «بررسی سند عناصر جنایات جنگی در اساسنامه دیوان کیفری بین المللی» برگزار می کند.

 

  ارائه دهندگان:

خانم مهسا رضاقلی

دانشجوی دکتری حقوق بین الملل دانشگاه تهران

 

آقای سجاد اسفندیاری به آسمان

دانشجوی کارشناسی ارشد حقوق بین الملل دانشگاه تربیت مدرس

 

  مدیر جلسه:

دکتر حسن سواری

استادیار دانشگاه تربیت مدرس

 

  زمان:

چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶

از ۱۶:۰۰ تا ۱۷:۳۰

 

  مکان:

تهران، خیابان کریم خان (یا خیابان انقلاب)، خیابان نجات الهی (ویلا)، جنب خیابان ورشو، خانه اندیشمندان علوم انسانی، سالن خیام

 

  ثبت نام:

شرکت در این نشست رایگان است ولی با توجه به محدودیت ظرفیت، خواهشمند است علاقه مندان جهت شرکت در نشست [نام، نام خانوادگی، مقطع و رشته تحصیلی] خود را به شماره ۰۹۱۲۸۱۲۸۴۷۸ تلگرام نمایید.

 

  توجه!

- لازم به ذکر است با توجه به اینکه این مجموعه از نشست ها به منظور افزایش مهارت دانشجویان در ارائه مطالب و بحث و تبادل نظر برگزار می گردد، فایل های مورد نیاز که لازم است پیش از حضور در جلسه توسط علاقه مندان مطالعه گردد و در روز نشست همراه داشته باشند، پس از قطعی شدن ثبت نام، خدمت شرکت کنندگان ارسال خواهد شد.

- در پایان نشست، به شرکت کنندگان گواهی حضور اعطا خواهد شد.

 

اشتراک گذاری:
نشست علمی «شیوه های جایگزین حل و فصل اختلافات در دعاوی مالکیت فکری» _ خرداد ۱۴۰۳همایش «سازمان ملل متحد در تکاپوی مقابله با تغییرات اقلیمی» _ اردیبهشت ۱۴۰۳نشست علمی «معرفی و نقد کتاب اسلام و مبانی حقوق بشر» _ اردیبهشت ۱۴۰۳
verification