فصلنامه مطالعات بین المللی و مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد، همایش بین المللی «تعامل عدالت انتقالی و حقوق بین الملل بشردوستانه» را همزمان با روز جهانی عدالت اجتماعی برگزار می کنند.

 

زمان:

پنجشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۵

پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵

با توجه به درخواست شرکت کنندگان محترم، تاریخ برگزاری همایش به پس از آزمون دکتری انتقال یافت.

 

برنامه:

در این برنامه یک روزه مباحث مربوط به سازکارهای عدالت انتقالی، بازتاب مکانیسم های عدالت انتقالی بر ضمانت حقوق بشردوستانه، اهداف عدالت انتقالی و اهداف حقوق بشردوستانه، سازکارهای محاکم کیفری و بازتاب آن بر عدالت انتقالی، حقوق بشردوستانه و صلح سازی، کنوانسیون های ژنو و عدالت انتقالی مورد بررسی علمی – پژوهشی قرار می گیرند. همچنین در نظر است از مشارکت و راهنمایی استادان شناخته شده کشور، آقایان دکتر ذاکریان (حقوق بشر)، دکتر باوند (حقوق بین الملل)، دکتر شریف (حقوق بین الملل) و سایرین در این برنامه دعوت به عمل آید.

 

مزایا و بهره مندی:

این هم اندیشی بین المللی، یک برنامه تحقیقاتی - پژوهشی است. به شرکت کنندگان فعال در برنامه که فقط علاقه مند به مشارکت و حضور هستند، گواهی شرکت از سوی فصلنامه مطالعات بین المللی و مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد ارایه می شود. شرکت کنندگانی که چکیده و مقاله با استاندارد علمی – پژوهشی برای موضوع برنامه تالیف نمایند، ضمن صدور گواهی مشارکت، در صورت تایید کمیته علمی و رعایت شرایط نگارش مقاله، چکیده آنها در سی دی چکیده های هم اندیشی به چاپ خواهد رسید.

 

شرایط ثبت نام و پذیرش:

- نامه درخواست به همراه یک قطعه عکس، نشانی و شماره تماس؛

- واریز هزینه ثبت نام، کتاب، فصلنامه، پذیرایی و ... به مبلغ یک میلیون و ششصد هزار ریال (معادل صد و شصت هزار تومان) به حساب سیبا ۰۱۰۵۴۳۴۳۲۴۰۰۸ بانک ملی یا به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۹۶۴۹ به نام فصلنامه مطالعات بین المللی. این مبلغ برای شرکت کنندگان و دانش پذیران برنامه های قبلی فصلنامه، یک میلیون ریال (معادل صد هزار تومان) خواهد بود؛

- علاقه مندان، تا ۲۰ بهمن ۳۰ بهمن فرصت دارند تمامی مدارک را از طریق رایانامه  isjqnet@gmail.com  برای دفتر فصلنامه ارسال نمایند.

 

شماره تماس ضروری:  ۰۹۱۲۵۹۱۱۷۸۷

 

اشتراک گذاری:
نشست علمی «شیوه های جایگزین حل و فصل اختلافات در دعاوی مالکیت فکری» _ خرداد ۱۴۰۳همایش «سازمان ملل متحد در تکاپوی مقابله با تغییرات اقلیمی» _ اردیبهشت ۱۴۰۳نشست علمی «معرفی و نقد کتاب اسلام و مبانی حقوق بشر» _ اردیبهشت ۱۴۰۳
verification