در این نشست که سرکار خانم دکتر مصفا در غیاب جناب آقای دکتر ممتاز و سرکار خانم دکتر شایگان مدیریت آن را بر عهده داشتند، در ابتدای سخنان خود به بیان خصوصیات و ویژگی های منحصر به فرد زنده یاد استاد طارمسری پرداختند و علت اختصاص دادن این مراسم گرامیداشت به موضوع حقوق مالکیت فکری را علاقه و فعالیت های استاد طارمسری به این موضوع در اواخر عمر پر بارشان بیان کردند؛ همچنین انتخاب سخنرانان نیز با توجه به علاقه و ارتباطی که زنده یاد طارمسری در طول عمر خود با این بزرگواران داشته است صورت گرفته بود که اساتید مدعو نیز وظیفۀ خود دانسته بودند تا در این مراسم یادبود شرکت نمایند.

در این مراسم دکتر سید حسین صفایی(تحول مالکیت ادبی و هنری در ایران)، دکتر بهروز اخلاقی(ابعاد حقوقی - اخلاقی همسانه سازی انسان)، دکتر سعید حبیبا(چالش های جدید ضمانت اجرایی حقوق مالکیت فکری) و دکتر محمد حسن صادقی مقدم(تأثیر حقوق مالکیت فکری بر کاهش قیمت تمام شدۀ کالاها و خدمات) به ایراد سخن پرداختند و هریک گوشه ای از خاطرات مشترک خود با زنده یاد استاد طارمسری را تعریف کردند.

در پایان این مراسم نیز با حضور اساتید بزرگوار آقایان دکتر صفایی، دکتر ضیایی بیگدلی و دکتر مستقیمی هدایایی به رسم تشکر از زحمات همسر استاد طارمسری از طرف انجمن ایرانی مطالعات سازمان ملل متحد به ایشان و فرزندانشان اهدا گردید.

 

روحش شاد و یادش گرامی

 

در ضمن، فایل صوتی این مراسم نیز موجود است؛ دوستانی که علاقه مند به تهیه آن می باشند می توانند در قسمت نظرات همین پست و یا در قسمت تماس با ما، با ذکر پست الکترونیکی معتبر، درخواست خود را ثبت نمایند.

 

زنده یاد استاد مسعود طارمسری
زنده یاد استاد مسعود طارمسری
زندگینامۀ استاد مسعود طارمسری
زندگینامۀ استاد مسعود طارمسری
اشتراک گذاری:
نشست تخصصی «شروط صدور قرار موقت دیوان بین المللی دادگستری با تأکید بر صلاحیت علی الظاهر» _ آذر ۱۴۰۲همایش ملی «تحلیل ابعاد مختلف رأی دیوان بین المللی دادگستری در قضیۀ بعضی اموال ایران» _ مهر ۱۴۰۲طرح دعوی دولت های کانادا، سوئد، اوکراین و بریتانیا علیه دولت ایران در دیوان بین المللی دادگستری به دلیل نقض کنوانسیون مونترال – تیر ۱۴۰۲
verification
زمان ثبت
سه شنبه 16 اسفند 1390 21:08
سلام به فایل سوتی نیاز دارم سپاس
حرازی
زمان ثبت
چهارشنبه 17 اسفند 1390 09:19
با سلام واحترام لطفا فایل صوتی مراسم را به نشانی پست الکترونیکی بنده بفرستید.
با تشکر
سید شمس الدین قائم مقامی
زمان ثبت
جمعه 19 اسفند 1390 04:36
سلام ,لطفا فایل صوتی را برای من بفرستید.
نرگس رامک
زمان ثبت
جمعه 19 اسفند 1390 08:32
درخواست فایل صوتی همایش بزرگ داشت خاطره ی مرحوم دکتر طارم سری
مهدی نظامی خواه
زمان ثبت
جمعه 19 اسفند 1390 14:35
با سلام و تشکر از ایجاد چنین وب سایت خوب حقوقیتان . لطفا فایل صوتی جلسه بزرگداشت مرحوم استاد طارمسری را برایم بفرستید. merci monsieur
یوسف باقری
زمان ثبت
دوشنبه 29 اسفند 1390 18:09
به فایل صوتی نیاز دارم
با تشکر
حسین
زمان ثبت
پنجشنبه 25 آبان 1391 18:05
فایل صوتی رو میشه بفرستین سپاس
عنایت اله صفایی
زمان ثبت
سه شنبه 04 خرداد 1395 22:25
خیلی ممنون از مطلبی که گذاشتید
شبنم طارمسری