نظر به رهنمودهای مقام معظم رهبری و اهداف تعیین شده در اسناد و برنامه های توسعۀ کشور و در راستای اجرای شرح وظایف مصوب مرکز امور حقوقی بین المللی ریاست جمهوری و به منظور استفاده از ظرفیت دانشجویان نخبه، مرکز امور حقوقی بین المللی در نظر دارد در چارچوب آیین نامۀ داخلی خود از پایان نامه های دورۀ کارشناسی ارشد و رساله های دورۀ دکتری مرتبط با اولویت های پژوهشی مرکز حمایت به عمل آورد. لذا از متقاضیان دعوت می شود جهت استفاده از این امکان، موضوعات پیشنهادی رساله یا پایان نامۀ خود را به همراه رزومۀ کامل خطاب به مدیریت علمی و پژوهشی مرکز به آدرس رایانامۀ cilamag@iripo.ir ارسال نمایند.

 

اولویت های پژوهشی مرکز:

  • روش های حل و فصل مسالمت آمیز اختلافات بین المللی؛
  • دعاوی مطروحه له یا علیه دولت جمهوری اسلامی ایران در محاکم و دیوان های بین المللی؛
  • رویۀ قضایی و داوری بین المللی؛
  • طرح و تقویت اتحادها و پیمان های بین المللی و منطقه ای در حوزه های تجاری، دفاعی و سایر حوزه ها؛
  • سرمایه گذاری بین المللی.

 

توجه!

شایان ذکر است، انتخاب موضوع ذیل محورهای مزبور، به معنی الزام حمایت از پایان نامه و رساله از سوی مرکز نیست، بلکه نیازمند تدقیق و تأیید موضوع و پروپزال از سوی مدیریت علمی و پژوهشی مرکز خواهد بود.

جهت رفع ابهام و توضیحات بیشتر با تلفن ۵-۸۸۸۲۵۰۷۱ داخلی ۱۶۱ تماس حاصل فرمایند.

 

 

اشتراک گذاری:
نشست تخصصی «شروط صدور قرار موقت دیوان بین المللی دادگستری با تأکید بر صلاحیت علی الظاهر» _ آذر ۱۴۰۲همایش ملی «تحلیل ابعاد مختلف رأی دیوان بین المللی دادگستری در قضیۀ بعضی اموال ایران» _ مهر ۱۴۰۲طرح دعوی دولت های کانادا، سوئد، اوکراین و بریتانیا علیه دولت ایران در دیوان بین المللی دادگستری به دلیل نقض کنوانسیون مونترال – تیر ۱۴۰۲
verification