به نقل از وبلاگ «حقوق بین الملل عمومی علامه طباطبایی»:

 

شاید بهترین عیدی برای هر علاقه مند به حقوق بین الملل ایجاد جهانی امن تر و گسترش صلح  بیشتر میان ملت ها در سال جدید باشد. اما این وبلاگ نیز به نوبه خود علاقه مند است که برای دوستان، همراهان و کاربران عزیز خود هدیه ای در حد توان خود داشته باشد. دو عیدی در نظر گرفته شده است:

1. درج تحلیل های روز در این وبلاگ از نویسندگان مختلف و همچنین انتشار تحقیقات و مقالات دوستان موجب شده در طول این سه سال مجموعه ای متنوع از مطالب حقوق بین المللی گردآوری شود. دوستانی که علاقه مند به دریافت نسخه کامل مطالب وبلاگ در طول این سه سال هستند می توانند ایمیل خود را در بخش نظرات اعلام کنند. لازم به ذکر است که مطالب سه سال عمر وبلاگ به طور یکجا و در فرمت ورد ارسال خواهد شد.

2. ممکن است برخی از عزیزان به بانک های اطلاعاتی دسترسی نداشته باشند و به دنبال منبع خاصی بگردند. دوستان می توانند با ارسال آدرس دقیق تنها یک کتاب یا مقاله ای که در بانک های اطلاعاتی موجود است مطلب مربوطه را دریافت دارند. توجه کنید که در تقاضای بیش از دو کتاب یا مقاله تنها مورد اول ملاک خواهد بود. در حال حاضر منابع موجود در بانک های اطلاعاتی jstor heinonline و مگ ایران و چند کتابخانه آزاد دانشگاه های دنیا در دسترس هستند.

لطفا درخواست های خود را نهایتا تا اول فرودین 1391 ارسال دارید.

به امید سالی پر از دستاوردهای علمی و مادی و معنوی برای همه شما عزیزان

.

برای دریافت عیدی خود بر روی لینک ذیل کلیک نمایید.

 

اشتراک گذاری:
نشست تخصصی «شروط صدور قرار موقت دیوان بین المللی دادگستری با تأکید بر صلاحیت علی الظاهر» _ آذر ۱۴۰۲همایش ملی «تحلیل ابعاد مختلف رأی دیوان بین المللی دادگستری در قضیۀ بعضی اموال ایران» _ مهر ۱۴۰۲طرح دعوی دولت های کانادا، سوئد، اوکراین و بریتانیا علیه دولت ایران در دیوان بین المللی دادگستری به دلیل نقض کنوانسیون مونترال – تیر ۱۴۰۲
verification
زمان ثبت
یکشنبه 21 اسفند 1390 21:42
خیلی عالیه
امیر حسین
زمان ثبت
جمعه 26 اسفند 1390 23:13
فوق‌العاده است
مرتضی اسناوندی
زمان ثبت
جمعه 26 اسفند 1390 23:13
فوق‌العاده است
مرتضی اسناوندی
زمان ثبت
دوشنبه 29 اسفند 1390 16:05
محمد زارعی
mozary2001@yahoo.com
زمان ثبت
پنجشنبه 17 فروردین 1391 07:50
در مورد قوانین سرمایه گذاری خارجی ترکیه عراق آذربایجان
ممنون دستتان درد نکند برادر
امین رستم زاده
زمان ثبت
شنبه 19 فروردین 1391 04:55
دست مریزاد
پرویز عینی