جشنواره وب ایران در سال ۱۳۹۵ از هجده بهمن شروع شده و دیداد نیز در گروه حقوق و قوانین این جشنواره ثبت نام کرده است.

در کنار بخش اصلی جشنواره که به انتخاب بهترین سایت ها در رشته های مختلف می پردازند، بخش دیگری نیز به مخاطبان سایت ها اختصاص دارد تا در صورت رضایت از سایت محبوب خود، رأی خود را به حساب آن واریز نمایند. گرچه جایزه بهترین سایت سال از نظر کارشناسان حائز اهمیت است، ولی به نظر ما جایزه بهترین سایت از نظر مخاطبین می تواند حاوی پیام های بسیاری برای مدیران و گردانندگان یک سایت باشد که مهم ترین آنها پشتیبانی و حمایت مخاطبین از فعالیت های سایت است. این حمایت و پشتیبانی به خصوص برای سایتی همچون دیداد که داوطلبانه به فعالیت می پردازد، بسیار مهم است و مایع دلگرمی و انگیزۀ دست اندرکاران خواهد شد.

یکی از افتخارات دیداد در عمر کوتاهش این بوده است که در جشنواره وب ایران در سال ۱۳۹۱، موفق به دریافت عنوان بهترین سایت حقوقی به انتخاب مردم شد و همواره به کسب این عنوان به خود می بالیم. بنابراین مایه خرسندی است اگر امسال نیز دیداد را شایسته رأی خود بدانید.

فرآیند رأی دادن کمتر از پنج دقیقه از زمان شما را خواهد گرفت ولی برای ما یک دنیا ارزش خواهد داشت.

برای دادن رأی خود به دیداد، اینجـــــا کلیک کنید تا وارد صفحه سایت دیداد در جشنواره شوید و پس از آن بر روی تصویر قلب کلیک کنید.
 

 

پس از مرحله بالا، پنجره کوچکی باز می شود و شما می توانید از دو طریق به دیداد رأی دهید: 

۱. در زمان دادن رأی لازم است تا وارد ایمیل خود شده باشید، در غیر اینصورت سامانۀ اخذ رأی جشنواره، برای جلوگیری از تقلب و شناسایی رأی دهنده به منظور عدم تکرار رأی، از شما خواهد خواست تا به حساب کاربری ایمیل خود وارد شوید. پس از رأی دادن، تأییدیه از جانب جشنواره به ایمیل ثبت شده ارسال خواهد شد.

۲. ایمیل خود را در قسمت مربوط وارد نمایید. یک پیام به ایمیل شما ارسال می شود که ممکن است به قسمت اسپم برود. در این پیام لینکی وجود دارد که با کلیک بر روی آن، رأی شما نهایی خواهد شد.

 

 

با سپاس

 
اشتراک گذاری:
نشست تخصصی «شروط صدور قرار موقت دیوان بین المللی دادگستری با تأکید بر صلاحیت علی الظاهر» _ آذر ۱۴۰۲همایش ملی «تحلیل ابعاد مختلف رأی دیوان بین المللی دادگستری در قضیۀ بعضی اموال ایران» _ مهر ۱۴۰۲طرح دعوی دولت های کانادا، سوئد، اوکراین و بریتانیا علیه دولت ایران در دیوان بین المللی دادگستری به دلیل نقض کنوانسیون مونترال – تیر ۱۴۰۲
verification