برنامه ترفندهای حقوقی یکی از برنامه ها و زیرمجموعه های رادیو میهن می باشد که از طریق شبکۀ اینترنت و برای آشنایی علاقمندان با علم حقوق و مسائل حقوقی و البته ارتقای سطح معلومات قشر حقوقی جامعه ترتیب داده شده است.

سعی این برنامه براین است که جدیدترین اطلاعات حقوقی را در اختیار افراد  قرار دهد و درضمن شنوندگان را از جدیدترین اخبار روز حقوقی مطلع کرده و با طرح پرونده های حقوقی و کیفری و معماهای جنایی مخاطبان را به طور عملی با علم حقوق و مسائل حقوقی آشنا نماید.

این برنامه به غیر از اجرای رادیویی دارای صفحه فعالی در فیس بوک با نام ترفندهای حقوقی می باشد که افراد میتوانند سوال های خود را در این پیج مطرح کنند و جواب آنها را در برنامه رادیویی و یا همان صفحه دریافت نمایند.

امکان انتخاب موضوع برنامه توسط شنوندگان برنامه نیز وجود دارد، به این صورت که افراد میتوانند در صفحه فیس بوک، موضوعات درخواستی خود را مطرح کنند و برنامۀ ترفندهای حقوقی به ترتیب موضوعات درخواستی را برای ایشان تهیه خواهد نمود. 

 

برای ورود به وب سایت رادیو میهن، اینجـــــــــــــــــــا کلیک نمایید.

 

اشتراک گذاری:
نشست تخصصی «شروط صدور قرار موقت دیوان بین المللی دادگستری با تأکید بر صلاحیت علی الظاهر» _ آذر ۱۴۰۲همایش ملی «تحلیل ابعاد مختلف رأی دیوان بین المللی دادگستری در قضیۀ بعضی اموال ایران» _ مهر ۱۴۰۲طرح دعوی دولت های کانادا، سوئد، اوکراین و بریتانیا علیه دولت ایران در دیوان بین المللی دادگستری به دلیل نقض کنوانسیون مونترال – تیر ۱۴۰۲
verification
زمان ثبت
چهارشنبه 24 خرداد 1391 11:45
این هفته استثناً به علت ارتقای وب سایت، برنامۀ ترفند های حقوقی پخش نخواهد شد.
وب سایت حقوقی دیداد
زمان ثبت
دوشنبه 12 آبان 1393 11:26
بسیار عالی و میشه گفت در نوع خودش منحصر به فرده.اگه امکان داره دامنه ی بحثاتونو گسترش بدین.ممنونم.
سجاد رازیانی
زمان ثبت
شنبه 27 تیر 1394 14:50
با سلام ضمن ارزوی توفیق برای شما واین مطلب که عدم اطلاع عامه از مباحث حقوقی ونیز فرهنگ عدم ارجاع مشاوره ومشکلات به وکلا .. این جاننب بیش از سی سال است که مستقیم وغیر مستقیم با وکیل وقانون سروکار داشته ودارم پیشنهاد مینمایم : 1- با توجه به همکاری مطبوهاتی من با یکی از نشریات داخلی ودولتی امکان مصاحبه های چالشی با مسئولین قضائی می باشد در این زمینه پیشنهاد شما پیرامون چه مسائل وبا چه کسانی است ؟ 2- تا کنون یک دو مطلب پیرامون شیوه های دارسی در دادگاه نوشته ام ایا امکان همکاری نوشتاری در این زمینه با شما موچود است ؟ 3- سال 93 وبا تاثیر از موارد واقعی جرم وبخصوص جرائم کیفری چند متن نمایشی نوشتم که در رادیو نمایش موچود است ومیشود در این زمینه ها به صورت چدی تر عمل نمود وحتی به فرش رساند . 4- با توجه به تحصیلات من که هنری است پیشنهادهمکاری با تولید کتاب های صوتی حقوقی را میکنم این همکاری فنی بوده ومیتوان به شکلی زیباتر وهنری تولید شود . تلفن 09392008763
مسعود سمیعی
زمان ثبت
دوشنبه 04 آذر 1398 21:15
دمتون گرم ممنون بابت زحماتی که می کشید
حمیدرضا غلامی تیرتاشی