مرکز حقوق بشر و تنوع فرهنگی جنبش عدم تعهد گزارش فعالیت های خود در سال ۲۰۱۲ را به همراه برنامه های این مرکز برای سال ۲۰۱۳ منتشر کرد. لازم به ذکر است که این مجموعه در قالب فایل پی دی اف و به زبان انگلیسی منتشر شده است و شامل جزئیات فعالیت های مرکز در سال گذشته میلادی و اطلاعیه های برخی از برنامه های آن در سال ۲۰۱۳ به شرح ذیل می باشد.

 

برنامه های سال ۲۰۱۳ مرکز که جزئیات آن در این گزارش آمده است، عبارتند از:

 

  • سومین مدرسه تابستانی بین المللی حقوق بشر و تنوع فرهنگی ،  ۱۲-  ۱۰  تیرماه  ، تهران؛
  • سومین  همایش بین المللی حقوق بشر و فرهنگ ها با عنوان: جنبش عدم تعهد و همکاری های بین المللی برای ارتقای حقوق بشر؛  ۱۴- ۱۲  آبان ماه  ۱۳۹۲؛
  • به مناسبت روز  جهانی حقوق بشر، اولین  سمینار بین المللی حقوق بشر و حقوق بشردوستانه  به زبان انگلیسی برای دانشجویان و اندیشمندان جوان؛ ۲۰-  ۱۹  آذر ۱۳۹۲ ، تهران.

 

 

​برای دریافت گزارش فعالیت های مرکز حقوق بشر و تنوع فرهنگی جنبش عدم تعهد در سال ۲۰۱۲ و همچنین مشاهدۀ برنامه های مرکز در سال ۲۰۱۳ در قالب فایل PDF ، اینجـــــــــــــــــا کلیک نمایید. (بر روی لینک درج شده راست کلیک کرده و گزینه Save link as را انتخاب کنید).

 

 

 

اشتراک گذاری:
نشست تخصصی «شروط صدور قرار موقت دیوان بین المللی دادگستری با تأکید بر صلاحیت علی الظاهر» _ آذر ۱۴۰۲همایش ملی «تحلیل ابعاد مختلف رأی دیوان بین المللی دادگستری در قضیۀ بعضی اموال ایران» _ مهر ۱۴۰۲طرح دعوی دولت های کانادا، سوئد، اوکراین و بریتانیا علیه دولت ایران در دیوان بین المللی دادگستری به دلیل نقض کنوانسیون مونترال – تیر ۱۴۰۲
verification