یادگیری زبان انگلیسی امروزه دیگر نه تنها یک مزیت به حساب نمی آید بلکه یک ضرورت است که به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی شخصی، علمی و کاری افراد تبدیل شده است. بدیهی است، دانشجویان و فارغ التحصیلان حقوق که در حرفه های مختلف مانند وکالت و مشاورۀ حقوقی مشغول به فعالیت می باشند، نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

دانشجویان حقوق برای مطالعۀ منابع انگلیسی و شرکت در کارگاه ها و سمینارهای انگلیسی زبان و مهم تر از همه جهت اخذ پذیرش از دانشگاه های خارجی می باید تسلط نسبی بر روی زبان انگلیسی داشته باشند.

اما در خصوص افراد فعال در بخش خدمات حقوقی حرفه ای مانند وکلا و مشاوران حقوقی، موضوع کمی پیچیده تر است. در سال های اخیر، جنبۀ بین المللی مشاغل و حرفه های مختلف بسیار برجسته تر از گذشته شده است. در حقیقت، اشخاص فعال در صنایع و صنف های مختلف، اعم از تولید کالا یا ارائۀ خدمات، در تلاش هستند دامنۀ فعالیت های خود را به فراتر از مرزهای داخلی تعمیم دهند تا علاوه بر گسترش فعالیت های خود، در عرصۀ رقابت نیز میدان را از سایر رقبا بربایند و سود و منفعت بیشتری را به دست آورند. علاوه بر هوش اقتصادی و شناسایی بازار، مسلط بودن به زبان انگلیسی از جمله ابزارهای بنیادین است که به صاحبان صنایع بزرگ و کوچک کمک می کند تا ارتباط موثر و مستمری با بازارهای بین المللی داشته باشند.

رشتۀ حقوق و فعالین در این حرفه به عنوان ارائه کنندگان خدمات حقوقی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. امروزه دفاتر بزرگ حقوقی در اکثر نقاط دنیا دارای شعبی هستند که به نمایندگی از دفتر مرکزی به ارائۀ خدمت می پردازند. همکاری با این دفاتر مستلزم بهره بردن از دانش زبانی مناسب است.

سایر مشاغل نیز برای گسترش فعالیت های خود به فراتر از مرزهای ملی، به حقوقدانانی احتیاج دارند که بتوانند با خیالت راحت مسئولیت های مختلف ازجمله بررسی قوانین و مقررات کشورهای دیگر، انجام مذاکرات قراردادی، مشاوره با وکلای خارجی و ارزیابی حقوقی فعالیت های بین المللی شرکت خود را به آنها بسپارند.  

گروه زبان انگلیسی آیلتس کلاب دکتر نورزاد (Ieltsclub_dr.n) با درک اهمیت یادگیری زبان انگلیسی برای افراد فعال در صنایع و صنف های مختلف از یک سو، و با اذعان بر ارزشمند بودن زمان برای این گروه از افراد از سوی دیگر، اقدام به طراحی کلاس های زبان انگلیسی انعطاف پذیری کرده است که تمامی مراحل آن از طریق وب سایت این گروه قابل انجام است.    

 

معرفی آیلتس کلاب دکتر نورزاد (Ieltsclub_dr.n)

گروه زبان انگلیسی آیلتس کلاب دکتر نورزاد (Ieltsclub_dr.n)  تحت مدیریت و نظارت دکتر پژمان نورزاد، با ارائۀ خدمات مبتنی بر اینترنت، یکی از پیشگامان آموزش مجازی زبان انگلیسی در کشور است.

همانطور که از عنوان اصلی این گروه زبان مشخص است، تمرکز اصلی ایشان بر روی دورۀ IELTS، به عنوان یکی از معتبرترین و اصلی ترین مدارک زبان انگلیسی، قرار دارد ولی دیگر دوره های آمادگی آزمون های زبان انگلیسی ازجمله TOFEL و یا حتی دوره های اختصاصی با توجه به نیازهای زبان آموزان نیز در این گروه به صورت گروهی و خصوصی برگزار می شود. لازم به ذکر است، گروه زبان انگلیسی آیلتس کلاب همچنین به صورت مستمر دوره های اختصاصی writing و speaking را نیز به صورت گروهی برگزار می نماید.

استادان گروه زبان انگلیسی آیلتس کلاب همگی دارای سوابق چندین ساله در تدریس زبان انگلیسی هستند و تحت نظارت دکتر نورزاد و روش های تعیین شده توسط ایشان، در بالاترین سطح کیفیت آموزشی به تدریس می پردازند.

 

 

 

شما می توانید از طریق وب سایت گروه زبان انگلیسی آیلتس کلاب نسبت به تعیین سطح خود به صورت آن لاین اقدام نمایید و همچنین از طریق ویدیوهای مندرج در وب سایت یا مقاله های مربوطه با برخی از روش های آموزشی این گروه آشنایی حاصل فرمایید.

 

معرفی دکتر پژمان نورزاد

پژمان نورزاد دارای مدرک Ph.D. رشتۀ Teaching English as a Foreign Language - TEFL است. وی از ۱۷ سالگی تدریس در سطوح مختلف آموزشگاهی و از ۲۵ سالگی تدریس در دانشگاه را شروع کرده و حدود ۱۵ سال است که به صورت تخصصی به تدریس IELTS، TOFEL، PTE، CAE، CPE و دیگر دوره های سطح بالای آمادگی زبان انگلیسی می پردازد و حدود ۱۰ سال هم سابقۀ کار در حوزۀ مدیریت اجرایی و آموزشی مرتبط با زبان انگیسی را در کارنامۀ خود ثبت کرده است. دکتر نورزاد به دفعات در آزمون IELTS شرکت کرده است و بارها موفق به اخذ بالاترین نمره نهایی یعنی نمرۀ ۹ آزمون IELTS و همچنین نمرۀ کامل آزمون TOFEL یعنی نمرۀ ۱۲۰ شده است. وی اعتقاد دارد هر شخصی می تواند زبان را یاد بگیرد به شرطی که از راه درست پیش برود.

 

 

 

توجه!

برای کسب اطلاعات بیشتر، استفاده از خدمات مشاوره و همچنین ثبت نام در دوره های زبان انگلیسی آیلتس کلاب دکتر نورزاد می توانید از روش های زیر با تیم آیلتس کلاب در ارتباط باشید:

  • برای ورود به وب سایت آیلتس کلاب اینجـــا کلیک کنید.
  • برای ورود به صفحه اینستاگرام آیلتس کلاب اینجـــا کلیک کنید.
  • برای ارتباط با واتزآپ آیلتس کلاب برای شمارۀ ۰۹۳۵۸۸۰۸۱۸۰ پیام ارسال کنید.

 

 

 

اشتراک گذاری:
معرفی دوره آموزشی موسسه حقوقی داداندیش برای «آزمون مهارت های حقوقی به زبان انگلیسی» (toles)
verification