مرجع اخبار و اطلاعات حقوقی
info@didad.ir

الف. ارسال اطلاعات رویدادها و فراخوان مقاله

- دانشگاه ها، سازمان ها، نهادها و تمامی اشخاص حقیقی که زیرنظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری فعالیت دارند و یا به نحوی مجوز انجام فعالیت های خود را از سازمان های ذی صلاح دریافت کرده اند، می توانند اطلاعات مربوط به فراخوان مقاله یا رویدادهای خود را جهت درج در دیداد، برای روابط عمومی ارسال نمایند.

ارسال مطالب باید از طریق رایانامه (ایمیل) سازمانی صورت پذیرد؛ نهادها می توانند جهت تسهیل و تسریع در برقراری ارتباط با دیداد، یک یا چند نفر رابط معرفی نمایند تا نسبت به ارسال مطالب از طریق رایانامه (ایمیل) غیر سازمانی (شخصی) اقدام نمایند. معرفی ایشان باید از طریق رایانامه (ایمیل) سازمانی صورت گیرد.

مخاطبین حق دارند تا اطلاعات را به صورت کامل ملاحظه نمایند؛ از این رو، مطالب باید با جزئیات و کاملاً شفاف و بدون ابهام برای دیداد ارسال شود. نهاد برگزار کننده، زمان و مکان برگزاری، نام سخنرانان و مدرسین، اطلاعات تماس با دبیرخانه، میزان شهریه و سایر موارد مهم باید در خبر ارسالی مشخص شوند.

اطلاعات رویدادها باید دو روز پیش از برگزاری و فراخوان چکیده مقاله باید بیست روز پیش از اتمام مهلت برای دیداد ارسال شود.

مطالب ارسالی باید در قالب فایل ورد برای دیداد ارسال شود. لوگوی نهاد اصلی برگزار کننده و پوستر (در صورتی که طراحی شده است)، نیز باید ارسال شود.

نهادهایی که برای برگزاری همایش های خود مبلغی دریافت می نمایند، ابتدا باید لوگوی دیداد را در زمرۀ حامیان همایش قرار دهند و سپس در چارچوب سیاست ها و قوانین دیداد، مطالب خود را جهت اطلاع رسانی ارسال نمایند.

 

ب. یادداشت های حقوقی

پژوهشگران و نویسندگان محترم می توانند یادداشت های حقوقی خود را جهت درج در قسمت یادداشت برای روابط عمومی دیداد ارسال نمایند.

یادداشت های ارسالی باید بین 5 تا 10 صفحه ورلد باشند و پیش از این بر روی سایت یا نشریه دیگری منتشر نشده باشند.

ارسال 1) تصویر 4×3 رسمی و 2) آخرین مقطع تحصیلی و یا سمت شغلی یا اجرایی همراه با مستندات مربوط الزامی است.

مطالب ارسال شده ابتدا داوری شده و در صورت پذیرش بر روی دیداد درج می شود.

مسئولیت مطالب ارائه شده در یادداشت های ارسالی با نویسندگان است.

 

ج. پیوندها

سایت های حقوقی می توانند جهت تبادل لینک با روابط عمومی دیداد مکاتبه نمایند.

تبادل لینک در صورتیکه سایت درخواست دهنده استانداردهای مورد نظر دیداد را داشته باشد، انجام می پذیرد.

 

د. تبلیغات

کادر بزرگ بالا در صفحات غیرنخست، جهت تبلیغات در دیداد مورد استفاده قرار می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تبلیغات از طریق رایانامه (ایمیل) سازمانی با روابط عمومی دیداد مکاتبه نمایید.

 

* طرح ویژۀ تعاملی (طوت) دیداد برای هم یاری با نهادهای حقوقی و دانشجویان

وب سایت حقوقی دیداد در نظر دارد به منظور گسترش حوزۀ فعالیت های خود از طریق جذب هم یاران دانشجو از یک سو و افزایش همکاری خود با نهادهای مختلف در بحث تبلیغات از سوی دیگر، در قبال اختصاص سهمیۀ ویژۀ هم یاران دیداد برای شرکت در کارگاه ها و دوره های آموزشی، نسبت به تبلیغ ویژۀ برنامه های نهادهای پیش گفته اقدام نماید.

مطابق طرح ویژۀ تعاملی (طوت) دیداد، آن دسته از نهادهایی که مایل به تبلیغ آن دسته از برنامه های خود که در قبال آنها مبلغی را دریافت می کنند، هستند، با اختصاص یک یا چند سهمیه به هم یاران دیداد، می توانند از مزایای این طرح بهره مند شوند.

شایان ذکر است که با آغاز سال ۱۳۹۶، دوره ها و کارگاه های آموزشی تنها بر روی سایت درج خواهند شد و هیچ گونه تبلیغی در شبکه های اجتماعی و یا از طریق خبرنامه، برای رویدادهایی که در قبال آنها هزینه دریافت می شود، صورت نخواهد گرفت.

 

بزرگان حقوق ایران

  • سید مصطفی محقق داماد
  • ابوالفضل قاضی شریعت پناهی
  • محسن محبی
  • هدایت الله فلسفی
  • عباس کریمی
  • حسین سیدی کاشانی
  • محمدرضا ضیایی بیگدلی
  • داود هرمیداس باوند
  • منوچهر موتمنی طباطبایی